Tuesday 13 July 2021

100 Tahun QANTAS Pada Tahun 2020

Walaupun sudah terlewat hampir setahun, tetapi di sini saya tetap ingin ucapkan tahniah kerana syarikat penerbangan kegemaran saya telah menyambut ulang tahun yang ke-100 pada 16 November 2020. QANTAS merupakan syarikat penerbangan komersial ketiga tertua di dunia selepas KLM dan Avianca. Pencapaian serta reputasi QANTAS sepanjang 100 tahun ini bukan sahaja dipandang tinggi oleh negara luar malah ia membanggakan Australia serta penumpang kerap termasuk saya. Saya juga berbangga kerana suami saya pernah berkhidmat dengan syarikat penerbangan paling selamat di dunia ini.

Sebagai penumpang kerap (frequent flyer) QANTAS sejak dari 2009, tidak mungkin dapat saya tunjukkan dengan anda kesemua gambar-gambar sewaktu saya menaiki penerbangan. Di sini saya hanya muat naik gambar yang dirakamkan di dalam setiap pesawat QANTAS yang berbeza iaitu Dash-8, B737, B767, A330, B747 dan A380.







Selamat maju jaya, QANTAS! Semoga kekal sebagai syarikat penerbangan paling selamat di dunia buat selama-lamanya.

Kepada yang ingin mengikuti perkembangan saya, anda boleh terus ke laman sosial saya yang lain dengan klik nama (username) di bawah ini.
Instagram : 
blog_th2010
Facebook : blog_th2010
You Tube : Shery NN

No comments:

Post a Comment