Monday 12 January 2015

Kehidupan Bertemankan Bagasi Dan Beg Pakaian

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Saya jarang berada di rumah dan kerap menjadikan hotel sebagai rumah kedua. Di sesebuah hotel pula ada kalanya saya dan suami tinggal agak lama. Lapangan terbang pula kami anggap sebagai tempat persinggahan penting untuk menyegarkan diri. Oleh kerana itulah saya sering ditanya bagaimana cara saya menguruskan pakaian dan berapa buah bagasi yang di bawa.
Saya sedang dalam proses merangka entri mengenai topik ini dan artikel mengenainya akan disiarkan tidak lama lagi.


Saya berada di Qantas Club Lounge sambil menunggu penerbangan seterusnya.

#LivingOutOfASuitcase
#frequenttraveller #frequentflyer
#qantas #qantasclublounge #qantasclub
#travel #excabincrew #traveller #blogger #travelblogger #aussieblogger
 #travelstyle #fashion #smartcasual #blazer #jeans #lojel #longchamp #mango #mng #converse #chucktaylor #travelgram #travelessentials #igersaustralia #ig_australia #samsunggalaxynote3


No comments:

Post a Comment