Sunday 21 May 2017

Saluran You Tube Shery NN

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Tujuan utama saya adakan saluran You Tube sendiri ialah kerana ada pembaca yang tidak dapat menonton video yang dimuat naik di dalam artikel-artikel saya yang terdahulu. Jika anda membaca artikel saya melalui komputer, video memang tidak ada masalah untuk ditonton.
Justeru, dengan adanya saluran You Tube ini, tidak ada lagi sebarang masalah bagi para pembaca untuk menonton melalui telefon tangan.


Sudikan juga untuk klik bagi melanggan (subscribe) siaran You Tube Shery NN agar anda tidak ketinggalan kerana saya akan memuat naik lebih banyak video yang mungkin juga tidak disiarkan di dalam laman blog ini.


Shery NN - https://www.youtube.com/channel/UCOS-0jgw64BDh2QtFrV6Hkg
Jika anda mempunyai sebarang komen atau pertanyaan, sila nyatakan di dalam ruangan komen atau tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya. Anda juga boleh ikuti perkembangan terkini saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.

No comments:

Post a Comment