Sunday 7 January 2018

Sembilan Gambar Terbaik 2017 Di Instagram

Berikut ialah sembilan gambar terbaik saya yang disiarkan di Instagram tahun 2017.
Singapura, Amerika Syarikat dan Kanada merupakan gambar-gambar saya yang paling popular sepanjang 2017 di Instagram.

Kepada anda yang belum pernah datang ke Singapura, saya galakkan tahun 2018 adalah tahun untuk anda melancong ke sana. Bagi saya, Singapura, Hong Kong dan Jepun merupakan negara terbaik di Asia dan antara terbaik di dunia.

Melancong bukan sekadar mengambil gambar atau membeli belah tetapi bukalah mata, ambil seberapa banyak perkara baik dari ketiga buah negara ini dan bawa pulang sebagai pengalaman, pengajaran serta buatlah perbandingan dengan negara anda.

Sekali lagi saya ucapkan kepada para pemvaca sekalian, Selamat Tahun Baru 2018.

Instagram : blog_th2010 
You Tube : Shery NN

2 comments:

  1. Melancong bukan sekadar mengambil gambar atau membeli belah tetapi bukalah mata, ambil seberapa banyak perkara baik dari ketiga buah negara ini dan bawa pulang sebagai pengalaman, pengajaran serta buatlah perbandingan dengan negara anda. <<<----salam sis..betul2..part ni saya bersetuju. Ada orang cuma bercuti dan shopping, bagi saya pulak selain 2 tu, cuti ialah dimana kita menghargai apa yg ada di tempat kita sendiri, mnsyukuri apa yg kita pernah ada, ambik pengalaman di tempat orang dan selain itu, ianya adalah reward untuk kita dan org2 tersayang.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, saya pun setuju dengan pendapat Juls :)

      Delete