Saturday 25 September 2021

Blog Terjemahan Hati Dalam Kenangan

25 September 2021

Setelah lebih satu bulan saya tidak menyiarkan sebarang artikel di laman blog ini, akhirnya saya kembali dengan membuat satu pengumuman. Dengan rasa berat hati, ingin saya maklumkan kepada anda semua bahawa blog Terjemahan Hati www.sharery.blogspot.com akan berhenti setakat ini. 

Sejak beberapa bulan lalu saya sibuk dengan membuat pelbagai persediaan dan hari ini, sempena hari ulang tahun perkahwinan saya yang ke-12, saya memperkenalkan laman sesawang saya yang baharu iaitu SHERY ON THE MOVE.

www.sheryonthemove.com

Walaupun saya akan beralih ke laman sesawang sendiri, tetapi saya tetap akan menjaga dan menyelenggara blog Terjemahan Hati. Blog ini menyimpan ribuan memori dan banyak pengalaman serta ilmu pengetahuan yang sangat berharga yang saya mahu ia dijadikan sebagai rujukan untuk anda semua. Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berkaitan dengan mana-mana artikel yang disiarkan sebelum 25 September 2021, anda masih boleh nyatakan di ruangan komen. InsyaAllah saya akan cuba membalasnya. 

Sila sampaikan berita ini kepada rakan serta kenalan anda. :) 

Terima kasih kerana sudi setia bersama saya dari hari pertama saya berkecimpung di dalam dunia blogspot. Jumpa di SHERY ON THE MOVE ya! 

www.sheryonthemove.com

Instagram : blog_th2010
Facebook : blog_th2010
You Tube : Shery NN


No comments:

Post a Comment