Tuesday 24 April 2018

Kenangan Sukan Komanwel Gold Coast 2018

Semasa saya bercuti di Gold Coast pada September 2011, bandar ini sedang dalam proses membida untuk menjadi tuan rumah Sukan Komanwel 2018. Ketika saya mengambil gambar seperti di bawah ini, saya terfikir bahawa sekiranya Gold Coast menjadi tuan rumah, agak lama juga untuk menunggu 7 tahun akan datang (2018). Pada 11 November 2011, Gold Coast telah diumumkan memenangi bidaan tersebut.

Dua minggu lalu Sukan Komanwel sudah berakhir dan melabuhkan tirai. Sebenarnya masa berlalu begitu pantas seakan sekelip mata. Jika di ulang kembali dan letakkan saya pada 7 tahun lalu, saya tidak pernah membayangkan akan menetap di negara lain selain Australia. Tetapi sekarang pula tidak menyangka dalam lingkungan 7 tahun, saya dan suami telah menetap di tiga buah negara berbeza.
Instagram : blog_th2010
You Tube : Shery NN

No comments:

Post a Comment