Tuesday 29 June 2021

Lapangan Terbang Antarabangsa Yang Sunyi Sepi

Pada musim panas tahun lalu saya dapat melihat dua buah lapangan terbang di Alberta, Kanada yang sunyi sepi akibat dari pandemik COVID-19. Suami saya hanya membuat pandu lalu di hadapan bangunan terminal dan ini sahaja gambar yang dapat saya rakamkan. Walau bagaimanapun anda boleh ke artikel saya sebelum ini mengenai penerbangan yang saya ambil dari Calgary ke Vancouver di mana saya dapat mengambil gambar semasa berada di dalam bangunan terminal. http://sharery.blogspot.com/2021/06/penerbangan-dari-calgary-alberta-ke.html

Seperkara lagi yang ingin saya kongsikan di sini ialah, saya terkejut apabila melihat bangunan terminal di Lapangan Terbang Antarabangsa Edmonton. Melihat persekitaran, jalan raya serta tempat penumpang menunggu mengingatkan saya seolah saya berada di stesen bas lama di Malaysia atau Thailand. Anda boleh lihat gambar paling bawah yang saya muat naik di bawah ini.

                                              Lapangan Terbang Antarabangsa Calgary (YYC)




Lapangan Terbang Antarabangsa Edmonton (YEG)




Kepada yang ingin mengikuti perkembangan saya, anda boleh terus ke laman sosial saya yang lain dengan klik nama (username) di bawah ini.
Instagram : 
blog_th2010
Facebook : blog_th2010
You Tube : Shery NN


No comments:

Post a Comment