Monday 21 November 2011

Movie World Gold Coast

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Ratusan gambar yang dirakamkan semasa kami menghabiskan waktu satu hari suntuk di dalam
Movie World, tetapi saya ingin meminta maaf kerana tidak dapat meletakkan gambar yang banyak di di sini.
Hanya beberapa sahaja yang dapat saya kongsikan dengan anda semua.

Pintu masuk utama yang sangat terkenal.
Watak terkenal di dalam filem popular Austin Power.
Marvin, watak kartun kegemaran suami.
Antara kartun yang saya gemari ketika zaman kanak-kanak.
Alhamdulilah, surau juga turut disediakan.
Gambar yang paling saya minati. Idea bergambar ini datang dari suami saya.
Baru selesai membeli cenderamata.


2 comments:

  1. bug bunny & tweety.. hikhik sweetttt laaa :)

    ReplyDelete
  2. Nisah : kartun kegemaran kita time kanak2 kan :)

    ReplyDelete