Wednesday 16 November 2011

Aidilfitri dan AidilAdha 2011

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Saya harap masih belum terlewat untuk saya berkongsi gambar sambutan Hari Raya Aidilfitri dan AidilAdha pada tahun ini bersama anda semua.
Sudah dua tahun saya menyambut Aidilfitri di bumi Kangaroo.Jika pada tahun lalu saya dan suami berhari raya ketika kami dalam perjalanan dari Perth ke Melbourne,berbeza pada tahun ini di mana kami dapat berhari raya bersama sahabat serta rakan taulan. Berikut ialah gambar-gambar kunjung mengunjung di dalam dan di luar Melbourne di sepanjang bulan Syawal yang sempat saya rakamkan.
Sepersalinan baju raya yang dikirmkan oleh keluarga di Malaysia




AIDILADHA
Saya sudah menyambut AidilAdha selama tiga tahun di Australia.Tahun pertama di Perth manakala dua tahun seterusnya di Melbourne.

Rumah Terbuka

Berhari raya di rumah keluarga angkat
Membantu menyediakan roti jala
Bersama keluarga angkat
AidilAdha 2011

2 comments: