Wednesday 28 December 2011

Percutian Musim Panas 2011 (3-Ulangtahun Ke 30)

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

26 NOVEMBER 2011

Hari ini usia saya genap 30 tahun.Saya bersyukur kepada Allah kerana saya masih diberi peluang untuk bernafas dibumiNya.
Jika pada tahun 2009 saya menyambut hari jadi di Perth,tahun lalu di Melbourne dan tahun ini saya kembali semula di ibu negeri Australia Barat iaitu Perth.
Seperti biasa,tidak ada sambutan yang meriah tetapi saya gembira dapat meluangkan masa bersama insan tercinta.

Bersiar mengambil angin petang di kawasan yang berdekatan dengan rumah kami
Berlatar belakangkan bangunan pencakar langit di bandaraya Perth
Makan malam di restoran Shimizu,restoran Jepun halal pertama di Australia Barat
Sekali lagi saya ucapkan berbanyak terima kasih kepada kesemua yang telah menyampaikan ucapan,doa serta ingatan pada hari istimewa saya ini. :-)

*Akan bersambung

8 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. 2nd wish: Mak ngah, saya, kak long and muhammad mengucapkan Happy birthday. Setahun lagi umur berkurang ya, count down:) Salaam kepada Azlee. Mak ngah kata lama beno tak dengo khabo cik khaty:) sihat ke dia?

    ait? image baru? welcome my sister welcome::))

    ReplyDelete
  3. Sazsaz : Terima kasih di atas ucapan.Salam kepada Azly sudah disampaikan.Cik Khaty sihat,dia sibuk di Singapore :)
    Kirim salam sayang dan rindu kepada makngah,diba dan shoib juga :)

    ReplyDelete
  4. im happy for u beb...cantik sgt pakai hijab tu...alhamdulillah...aku doakan segala perjalanan kau dan family dipermudahkan hendaknya..amin,send my regard pd azli

    ReplyDelete
  5. Cikcila : Terima kasih.InsyaAllah salam akan disampaikan :)

    ReplyDelete
  6. happy birthday acu..!!!! acu sangat sweett.. <3..

    love you n miss you so much..!! <3<3<3

    ReplyDelete
  7. miss eyntan : Terima kasih banyak2,luv n miss u too ;) <3 muahhssss

    ReplyDelete