Friday 13 April 2012

Selamat Hari Ulangtahun Ibu

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Hujung Minggu

Tanggal 14hb April tidak akan saya lupakan sehingga akhir hayat .Tarikh tersebut yang juga jatuh pada hari ini ialah hari kelahiran ibu tercinta,Fatimah Mohamed Hassan.
Doa saya setiap hari semoga ibu dipanjangkan umur serta diberi kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki.Apabila dihitung,sudah tiga tahun saya tidak dapat menyambut hari ulangtahun ibu di Ipoh Perak.
Rindu untuk memeluk dan menjamah lauk pauk,kuih muih yang dimasak oleh beliau.



InsyaAllah apabila segala urusan saya di sini dapat diselesaikan,saya akan pulang juga ke Malaysia.

8 comments:

  1. dalam perancangan untuk pulang ke malaysia?
    bestnyeee (^_^)

    ReplyDelete
  2. Nisah : Takde perancangan,tarikhnye pun belum ada

    ReplyDelete
  3. kepulanganmu tetap ku nanti :)

    ReplyDelete
  4. Nisah : InsyaAllah ada rezeki dan panjang umur kita jumpa k :)

    ReplyDelete
  5. Mudah2an masa dan keadaan mengizinkan dapat jugak nanti pulang ke pangkuan keluarga dan ibu tercinta. Ameen.

    ~KC~

    ReplyDelete
  6. KC : InsyaAllah,tp buat masa ini keadaan tidak mengizinkan :(

    ReplyDelete