Tuesday 24 November 2015

Restoran Mint Indian Bistro Las Vegas (Halal)

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Restoran Mint Bistro merupakan salah satu restoran halal kegemaran saya di Las Vegas. Pertama kali saya suami dibawa datang ke sini oleh keluarga angkat kami ialah pada tahun 2012.  Apa yang membuatkan kami setia dan sering menjadi pelanggan tetap setiap kali datang ke Las Vegas ialah kerana lokasi restoran yang strategik dan berdekatan dengan hotel, kualiti makanan yang konsisten serta perkhidmatan para pekerja yang begitu mesra dan sering mengambil perhatian terhadap para pelanggan. Semasa kunjungan kami ke Mint Bistro yang terbaharu pada beberapa bulan lalu, kami berasa sungguh terharu dan berbesar hati apabila salah seorang pekerja senior masih mengingati kami walaupun kami agak lama tidak berkunjung ke Las Vegas.

Mint Bistro turut menawarkan hidangan buffet setiap hari bermula dari pukul 11:00 pagi hingga 3:00 petang. Kami begitu gemar menikmati buffet berbanding datang untuk makan malam. Antara beberapa pilihan makanan buffet boleh anda lihat melalui gambar-gambar di bawah ini.


















Mint Indian Bistro

730 E Flamingo Rd
Las Vegas, Nevada
89119
USA


http://www.mintbistro.com/

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang melancong, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.

No comments:

Post a Comment