Saturday 26 November 2016

Sambutan Hari Ulangtahun 26 November

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Terlebih dahulu izinkan saya memanjat kesyukuran kepada Allah s.w.t kerana masih diberi peluang untuk bernafas dan meneruskan lagi kehidupan pada hari ini, 26 November iaitu hari ulang tahun saya yang ke- 35.

Majlis hari ulang tahun saya diadakan dua minggu lebih awal sementelah saya berada di Malaysia tempoh hari (12 November). Sambutan awal ini juga diraikan bersama anak-anak saudara serta kakak saya yang hari lahir mereka jatuh pada bulan November serta Disember.

Mengimbau kenangan semasa saya pernah tinggal di Malaysia pada waktu dahulu, memang menjadi kebiasaan saya dan keluarga mengadakan majlis doa selamat sebelum upacara memotong kek dan membuka hadiah. Selepas berhijrah, sambutan hari ulang tahun saya cukup sederhana kerana disambut bersama suami sahaja.  Tahun ini saya merasai semula suasana meriah majlis setelah lebih 8 tahun saya tidak merasainya.

Bagi saya, meriah yang dimaksudkan bukanlah majlis besar-besaran tetapi cukup sambutan bersama ahli keluarga saya yang ramai.
















































Gambar kenangan bersama hanya separuh sahaja ahli keluarga saya.



















Dua biji kek saya tempah dari Puan Zanariah. Bagi mereka yang tinggal di Ipoh dan berminat untuk menempah kek, sila hubungi beliau melalui akaun Instagram 'bubuzanacrochetcraft'.

Terima kasih sekali lagi saya ucapkan kepada ahli keluarga yang turut sama-sama memeriahkan majlis dan tidak lupa juga kepada semua yang telah memberi hadiah serta menghantarkan ucapan. Semoga kehidupan kita sentiasa diberkati oleh Allah s.w.t. InsyaAllah.





No comments:

Post a Comment