Saturday 9 February 2013

Terjemahan Hati Di Dalam Harian Metro

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Hujung Minggu

Melalui tajuk di atas barangkali ada pembaca yang sudah dapat meneka apa yang hendak saya sampaikan.Kepada yang masih belum tahu,di sini akan saya ceritakan bersama anda.

Semalam,iaitu hari Jumaat bersamaan dengan 8hb Februari,artikel mengenai blog Terjemahan Hati telah disiarkan di dalam surat khabar nombor 1 di Malaysia dengan jumlah pembaca lebih kurang 4juta sehari iaitu Harian Metro.

Syukur ke hadrat Allah dengan niat ikhlas dan minat dalam bidang penulisan serta fotografi yang saya terjemah dan kongsikan bersama pembaca akhirnya blog Terjemahan Hati telah mendapat perhatian dari Harian Metro.




                                  *Kesemua gambar di atas ihsan dari Ashraff dan Rabiatul dari Kuala Lumpur*

Saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada mereka yang telah membeli akhbar Harian Metro semalam.Lebih menyentuh perasaan ada antara mereka yang tidak melanggani akhbar tersebut tetapi sanggup juga membelinya semata-mata kerana artikel saya yang telah disiarkan.Dengan harga RM1.50 senaskah bukanlah halangan bagi mereka! :-)
Bebera
pa orang sahabat saya yang berada di Australia dan Amerika Syarikat turut meminta salinan surat khabar untuk simpanan peribadi dan ada pula yang sudah pun membaca artikel tersebut secara
online.
Kepada yang belum sempat membaca artikel saya, anda boleh ke alamat ini :
http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/CatatanperjalananSyarimah/MA/Article/index_html


Sekadar maklumat tambahan, gam
bar saya dan Yuna di dalam akhbar Harian Metro telah dirakamkan di Denver Colorado Amerika Syarikat ketika saya menyaksikan persembahan beliau pada bulan Jun 2012.Untuk melihat gambar-gambar dan cerita semasa saya menyaksikan persembahan Yuna di Amerika Syarikat, anda boleh ke :
http://www.sharery.blogspot.com.au/2012/07/yuna-di-denver-colorado-bahagian-2.html
atau anda boleh klik pada tahun 2012 bulan Jun dengan tajuknya "Yuna di Denver,Colorado (Bahagian 2)".

Sekali lagi,terima kasih saya ucapkan kepada wartawan Kusyi Hirdan yang telah menemuramah saya dan juga kepada mereka yang sudi menjadi pembaca setia Terjemahan Hati.InsyaAllah saya akan terus berkongsi cerita-cerita dan gambar yang saya rakamkan di mana jua saya berada. :-)


Ikhlas dari Terjemahan Hati 

(Australia & Amerika Syarikat)

3 comments:

  1. Congrats. Keep on writing :)

    ReplyDelete
  2. heeeee.... terus laju2 baca! congrats acuuu!! :D

    ReplyDelete
  3. Pilotz :Tq :)

    Rabiatul : Heeee,cek teruja sampai tersilap beli paper yek.hihi,terima kasih cek :)

    ReplyDelete