Saturday 30 January 2016

Keretapi Elektrik ETS Dari Ipoh Ke Kuala Lumpur

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Perkhidmatan Keretapi Elektrik /ETS (Electronic Train Service) telah memulakan perkhidmatan pada tahun 2010 dan laluan yang pertama dilancarkan ialah KL Sentral - Ipoh. Semasa percutian saya di Malaysia penghujung tahun lalu, saya mencuba perkhidmatan ETS dengan membeli tiket dua hala Ipoh-KL Sentral.






Pemandangan Ipoh pada awal pagi Ahad.


Percutian singkat dua hari ke Kuala Lumpur ditemani anak saudara saya.

Tiba di Kuala Lumpur.


Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang melancong, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.



No comments:

Post a Comment