Monday 1 February 2016

Kuala Lumpur 2015

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera


Pada dua bulan lalu saya berpeluang ke Kuala Lumpur atas satu urusan. Sementelah berada di sana saya dan anak saudara sempat bersiar-siar di sekitar Jalan Tuanku Abdul Rahman, Jalan Masjid India serta pusat membeli belah baharu iaitu Nu Sentral.

Menaiki keretapi dari stesen Nilai.


Gambar kiri : Di KL Sentral

Gambar kanan : Di dalam Rapid KL LRT.


Jalan Masjid India.


Di Jalan Masjid India.


Nu Sentral.


Saya amat kagum dengan Nu Sentral kerana keluasannya.


Makan tengah hari di restoran makanan Korea di Nu Sentral.

Restoran DubuYo di Nu Sentral.



Melihat rakan-rakan yang meletakkan gambar ais krim dari Sangkaya di Instagram sejak satu tahun lalu membuatkan saya begitu teringin untuk mencubanya. 


Konsep penjualan ais krim yang unik tetapi bagi pendapat saya harganya agak mahal.


Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang melancong, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.


No comments:

Post a Comment