Monday 22 February 2016

Awal Tahun 2016 Di Singapura

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Masih belum terlambat untuk saya mengucapkan Selamat Tahun Baharu 2016 kepada semua pembaca blog Terjemahan Hati. Saya berada di Singapura selama hampir dua minggu bermula dari 31 Disember 2015. Singapura juga seperti kampung saya kerana kedua ibu bapa mertua saya tinggal di sini. Keistimewaan Singapura yang menjadi perhatian saya tentunya makanan dan membeli-belah. Tiada sambutan istimewa bagi saya dan suami sempena 1 Januari 2016 tetapi sekadar keluar bersiar-siar di Orchard Road dan kami serta beberapa orang sahabat menikmati makan malam bersama.


Di hadapan Scotts Square.


Scotts Square.


The Sushi Bar.


The Sushi Bar.


Di kedai manisan Honeymoon Dessert. Saya memilih manisan air batu kisar yang dicampur dengan pulut hitam dan isi durian.

Honeymoon Dessert di cawangan ION.

Nantikan beberapa entri mengenai aktiviti saya di Singapura yang akan disiarkan tidak lama lagi.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang melancong, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.

No comments:

Post a Comment