Sunday 18 September 2016

Pemanduan Dari Billings Ke Helena (Bahagian 3)

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Artikel ini bersambung dari bahagian 1 dan bahagian 2;
Bahagian 1
http://sharery.blogspot.com/2016/09/pemanduan-dari-billings-ke-helena.html
Bahagian 2
http://sharery.blogspot.com/2016/09/pemanduan-dari-billings-ke-helena_15.html

Tujuan saya membahagikan artikel ini kepada tiga bahagian ialah kerana saya ingin berkongsi gambar pemandangan kepada para pembaca. Walaupun cuaca tidak mengizinkan (mendung dan berawan) yang memberi kesan kepada kualiti gambar yang tidak memuaskan, tetapi fokus saya lebih kepada melihat pemandangan setempat seperti keadaan kampung serta pekan kecil yang mungkin tidak pernah anda lihat sebelum ini apatah lagi separuh laluan yang kami tempuhi bukanlah jalan raya popular yang biasa pelancong gunakan.

Di bawah ini saya sertakan 21 keping gambar sepanjang pemanduan sehingga kami tiba di ibu negeri Montana.





























Tujuh gambar terakhir ini dirakamkan sebaik tiba di Helena.

















Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang melancong, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan terkini saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.




No comments:

Post a Comment