Sunday 19 January 2020

Malaysia 2019

Pada 1 April yang lalu, saya selamat tiba di Ipoh, Perak dengan memberi kejutan kepada keluarga. Sepanjang dua minggu berada di Malaysia, saya lebih selesa berada di rumah ibu. Walau bagaimanapun saya tetap mengambil kesempatan untuk berjumpa pertama kali dengan pengikut Instagram saya, rakan sekolah, bekas rakan sekerja sewaktu berkhidmat dengan MAS dan salah seorangnya datang dari Kuala Lumpur.

Di dalam artikel kali ini saya turut kongsikan bersama gambar-gambar makanan yang saya nikmati di Ipoh dan antara yang terkenal ialah The Chicken Rice Shop, Thumb's Cafe, Suhaimi Cafe, Medan Selera Dato Tahwil Azar (TKK / Taman Kanak-Kanak), Medan Selera Silveritage dan Taman Rekreasi Sultan Abdul Aziz (Padang Polo).




































Instagram : blog_th2010
Facebook : blog_th2010
You Tube : Shery NN

3 comments:

  1. Salam....boleh sy tahu lokasi kedai buku dalam gambar....di ipohkan....cuma nak tahu lokasi yang tepatnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.
      Kedai buku/majalah tu betul-betul di hadapan Taman Kanak-Kanak Jalan Raja Musa Aziz.

      Delete