Thursday 27 November 2014

Terima Kasih Di Atas Ucapan

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Jujurnya saya tidak malu untuk mendedahkan umur dan tarikh lahir saya. Pada pendapat peribadi, mengapa perlu malu dengan umur sendiri? Mengapa perlu merasakan hanya kanak-kanak sahaja yang layak untuk bergembira dan teruja menyambut hari lahir? Tidak salah kita yang dewasa pun meraikannya dengan cara bersyukur di atas segala limpahan rezeki dan kesihatan yang baik yang diberikan oleh Nya.

Saya amat bersyukur kerana setiap hari saya masih bernafas dan sihat di bumi Allah ini. Cuma keistimewaan 26hb November setiap tahun sedikit berbeza berbanding hari-hari lain kerana bukan sahaja umur meningkat malah ia mengingatkan tentang susah payah ibu yang melahirkan saya di dunia ini.

Tahun ini merupakan tahun yang ke enam (sejak berhijrah) saya menyambut hari ulangtahun luar dari Malaysia dan jauh dari keluarga. Dalam erti kata yang sama tahun ke enam saya menyambutnya bersama suami tercinta.

Terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan kepada semua yang telah mengirimkan ucapan kepada saya baik melalui telefon mahupun dari akaun Instagram masing-masing. Tanda ingatan berserta doa kalian adalah amat saya hargai. Semoga kehidupan kita semua diberkati dan sentiasa di dalam lindungan Allah S.W.T, InsyaAllah.


#foreveryoung #youngatheart #thinkpositive
#happyfaces
#26november #33yearsyoung
#birthdaywishes #thankyou
#happy#blessed

No comments:

Post a Comment