Sunday 16 August 2015

The Cheesecake Factory Amerika Syarikat

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Kepada mereka yang bakal atau sudah berada di Amerika Syarikat yang berminat untuk menikmati kek di restoran The Cheesecake Factory, saya ingin berkongsi sedikit maklumat tentang jenis-jenis kek yang boleh dimakan dan tidak mengandungi gelatin haiwan. Sumber dan maklumat lanjut boleh dibaca di sini ;
http://www.sameerseats.com/the-cheesecake-factory-17-cheesecakes-that-contain-animal-gelatin

Saya hanya berniat untuk berkongsi perkara yang baik dan sekali lagi diingatkan, saya tidak bertanggungjawab sekiranya maklumat ini sudak tidak sah digunakan hingga ke hari ini. Ia bergantung kepada individu untuk menikmati kek tanpa was-was.

The Cheesecake Factory di Keystone, Indiana, Amerika Syarikat.

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan terbaru saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.

No comments:

Post a Comment