Sunday 30 August 2015

Ulangtahun Melbourne Ke-180 Tahun

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera.


Melbourne menyambut ulangtahun ke-180 pada 30 Ogos 2015. Sekali lagi pada tahun ini Melbourne disenaraikan dan mendapat tempat pertama sebagai bandar yang paling baik di dunia untuk didiami.
(*Melbourne, Australia is rated the Most Livable City in the annual ranking by the Economist Intelligence Unit*).

Saya sendiri begitu bangga kerana dapat tinggal di Melbourne selama beberapa tahun dan berpeluang membawa keluarga serta sahabat handai bersiar-siar di sekitar bandar yang menjadi kekaguman ramai ini.

Walaupun saya tidak lagi tinggal di Melbourne tetapi setiap kali kembali saya tetap menganggap ianya sebagai #homesweethome.




Happy 180th Birthday Melbourne!

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan terbaru saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.

No comments:

Post a Comment