Sunday 31 January 2010

Februari

1/2/2010
Assalamualaikum w.h.t,dan Salam Bahagia

                                                Sekuntum mawar merah sebuah puisi

                                                Untuk gadis pilihan oh.. di bulan Februari
                                                Mulanya cinta bersemi dan kehadiran
                                                Ribuan mimpi-mimpi oh di bulan Februari....
                                                ......
                                                Sekuntum mawar merah sebuah puisi

                                                Di bulan Februari


Blog saya menyambut bulan Februari ini dengan bait bait indah di atas :-)
Harap selepas ini,masih ada yang setia mengikuti perkembangan blog saya.Seperti yang sedia maklum,saya memang suka mengambil gambar,boleh disebut sebagai hobi juga.Oleh kerana itu lah,saya sentiasa ingin berkongsi cerita apa sahaja mengenai gambar yang saya ambil terutamanya apabila saya sudah menetap di negara Kangaroo ini :-)
Kepada yang singgah di laman blog saya pada hari ini,saya hadiahkan dengan sekeping gambar istimewa :-)

                                      

*Maaf ya,bunga mawar merah belum ada dalam koleksi saya.Jadi saya gantikan dengan bunga lain merah jambu :-)

3 comments:

  1. macam kenal lah bunga ni ehhehe dimana ya ditangkap gambarnye :P

    cantik pix :) keep up the good photography work :)

    ReplyDelete
  2. acu!!!!!!!!!!!!! bru tdi je cek nyanyi lagu nie.. woaaa.. shantiknya.. nmpak hidup bnga tu dlm gmba.. bravo!!! cek suke.. acu, ade nmpak mawar biru tak? klu ade acu tngkp ye.. cek pling ske mawar biru.. :)

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah,kalau jumpa acu tgkp gbr nye k.

    ReplyDelete