Wednesday 13 April 2011

Selamat Hari Jadi Mak

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Hari ini, bersamaan 14hb April ialah tarikh hari lahir ibunda saya.
Saya baru sahaja menelefon ibu dan mengucapkan ucapan hari lahir,dan di Terjemahan Hati sekali lagi saya ingin mengucapkan,...

"Selamat Menyambut Hari Ulangtahun yang ke 72 buat Ibunda tersayang Fatimah Mohamed Hassan.
Moga dipanjangkan umur,murah rezeki dan sentiasa dalam keadaan kesihatan yang baik."

Kad Ucapan yang baru di pos beberapa hari lalu

Saya dan Mak
Selepas gambar ini dinaik turun,baru saya perasan satu persamaan yang tidak di sengajakan iaitu,warna baju kami.
Semasa saya kecil dan dewasa,baju saya bewarna merah jambu, manakala ibu saya memakai baju bewarna hijau di dalam kedua-dua gambar di atas. :-)


Selamat Hari Jadi Mak! :-)

9 comments:

  1. Amin..
    Selamat Hari Lahir Opah!!
    moga yang terbaik semuanya untuk opah.. Amin.. :)

    ReplyDelete
  2. Eh, baru nampak siapa resemble makcik. Cik Cyma kita kan? heheh...
    Makcik potong kek tak, Sherry?

    ReplyDelete
  3. moga mak diberikan kesihatan badan, pendengaran dan penglihatan, diluaskan, dibaguskan rezeki, hati yang tenang dan aman, kediaman yang selesa,anak2 yang sentiasa mendoakan kesejahteraannya. AMIN.

    *AKU TIDAK MAHU MENANDINGI KEHEBATAN AYA SOPHIA DI ISTANBUL, AKU HANYA INGINKAN SEBUAH KEDIAMAN YANG MEMBUATKAN KU TENANG DAN AMAN DAN SERING MENGINGATI ALLAH* +FROM SULTAN AL FATEH+

    ReplyDelete
  4. Miss Eyntan : Tq :)

    Pilotz : ada org dah wish awal 3hari..siapakah dia? :)

    Kusyi H : Tak tau lah potong kek ke tak..Gamaknya ada la kot :)

    SazSaz : Terima kasih atas doa dan ingatan :)

    ReplyDelete
  5. Selamat Ulangtahun sekali lagi. InshaAllah tahun ni dapat la berjumpa dengan mak ye? Time Raya? Or New year? :)

    ~kakak Cranbourne~

    ReplyDelete
  6. Acab : Tak bagi hadiah kat opah ke? :)

    ReplyDelete
  7. Kakak Cranbourne : InsyaAllah,tak lama je lagi :)

    ReplyDelete