Tuesday 17 March 2015

Qantas B747 Di Albert Park Sempena Formula 1

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Jika anda mengikuti entri saya yang sebelum ini,
(Bahagian 1)
http://sharery.blogspot.com.au/2015/03/2011-f1-qantas-australian-grand-prix-di.html
(Bahagian 2)
http://sharery.blogspot.com.au/2015/03/2011-f1-qantas-australian-grand-prix-di_15.html

anda pasti tahu yang saya hadir ke Albert Park bagi menyaksikan perlumbaan F1 pada sesi ujian masa. Hari terakhir perlumbaan saya berada di rumah dan menyaksikan siaran secara langsung di televisyen sahaja.

Walau bagaimanpun, saya berpeluang melihat dari dekat kapal terbang Qantas B747 membuat penerbangan rendah di litar lumba di Albert Park dan kawasan sekitarnya (South Melbourne & Port Melbourne). Sementelah kamera saya sentiasa bersedia untuk saya menggunakannya, maka tanpa berlengah keluar dan mengambil seberapa banyak gambar dari balkoni apartmen.

Pada tahun 2011, Qantas merupakan penaja rasmi untuk perlumbaan F1 di Melbourne (2011 F1 Qantas Australian Grand Prix Di Melbourne, Australia).
























#Qantas #B747
#F1 #AlbertPark #Melbourne #Australia


Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.




No comments:

Post a Comment