Wednesday 30 September 2015

M Burger Chicago

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera


Jika anda berada di Chicago, saya cadangkan anda mencuba M Burger. Merujuk gambar di bawah, saya menikmati burger sayuran (vegetarian) yang diberi nama Nurse Betty dan juga kentang berkeju (cheesefries). Selain burger, ais krim dan minuman turut dijual di sini.



Saya amat berpuas hati dengan hidangan ini dan harganya amat berpatutan. M Burger mempunyai 6 buah cawangan di sekitar Chicago manakala Water Tower Place adalah cawangan yang paling dekat dengan tempat tinggal saya. Untuk maklumat anda, hanya burger sayuran sahaja yang boleh dimakan kerana daging lembunya tidak disahkan halal.

www.mburgerchicago.com

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan terbaharu saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.

No comments:

Post a Comment