Tuesday 15 September 2015

Sea Life Melbourne Aquarium

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Entri kali ini saya sekadar mahu berkongsi dengan para pembaca koleksi gambar lama yang belum pernah saya siarkan di dalam laman blog ini. Kunjungan saya ke Melbourne Aquarium (nama lama) yang kini telah bertukar nama kepada Sea Life Melbourne Aquarium adalah pada Januari 2011.












Secara kebetulan semasa lawatan saya ke sini bertepatan dengan pameran satu bulan anak ikan jerung yang jenisnya dipanggil Hammerheads.

Gambar bawah : Contoh sekeping cermin akuarium. Tebalnya ialah lebih kurang 10.5 inci dengan keberatan
200 kilogram.






Untuk mendapatkan maklumat lanjut anda boleh ke www.melbourneaquarium.com.au

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan terbaru saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.

No comments:

Post a Comment