Tuesday 8 February 2011

Mencari Perbezaan

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Saya menerima mesej bergambar(MMS) dari abang saya dan beliau menyuruh saya mencari perbezaan yang terdapat di dalam gambar ini.

Proton Generasi Kedua (Gen2)  yang sudah berusia 6 tahun

Hanya dengan sekali melihat,saya dapat mengenal pasti perbezaannya.Terima kasih kepada abangku,Ateh kerana membelanjakan wang untuk mengelapkan cermin kereta saya. :-)

Sudah 13tahun saya memiliki lesen memandu.Saya boleh memandu kereta manual dan otomatik,tetapi saya lebih suka memandu kereta manual :-) Sejak saya pindah ke Australia 17bulan yang lalu,saya belum pernah memandu kereta manual kerana kereta suami saya juga otomatik.

Rindu,,saya rindu Gen2 saya....

7 comments:

  1. Cannntik.....suka kete warna merah or maroon!



    Pemandu ikot mood!

    ReplyDelete
  2. Pemandu Ikot Mood : Kereta ni warna oren..Tp dlm gbr warna lari skit..hehehhe :)

    ReplyDelete
  3. Kete pi dating :P
    Hmmm kilat ahhh kete tu :D

    ReplyDelete
  4. Pilotz : Lelaki lebih pandai jaga kereta :)

    ReplyDelete
  5. acu, ada dpt sms tak minggu lepas? terima kasih atas kiriman. terima kasih daun keladi, ada rezeki bagi lagi heeh..

    ReplyDelete
  6. Sazsaz : Sms dah dapat,dah reply panjang lebar pun.Tak kan tak dpt sms tu?!

    ReplyDelete
  7. Thank you :) memang pandai :)

    ReplyDelete