Sunday 30 March 2014

Cetusan Rasa Bekas Anak Kapal MAS Terhadap MH370

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Beberapa hari lalu saya telah dihubungi oleh wartawan dari Malaysia dan beliau telah menemuramah saya mengenai topik kejadian yang menimpa MH 370. Saya berkongsi perasaan terhadap apa yang berlaku dan menceritakan sedikit pengalaman semasa bekerja di awan biru terutama sekali tentang aspek keselamatan.

Artikel tersebut telah disiarkan di akhbar nombor 1 Malaysia iaitu Harian Metro pada hari Sabtu bersamaan 29 Mac 2014. Kepada anda yang tidak berkesempatan membacanya, di bawah ini saya sertakan artikel tersebut.



Gambar saya dirakamkan di Busselton Jetty di Australia Barat sambil melihat matahari terbenam di Lautan Hindi.

*Gambar ihsan dari Kusyi Hirdan*



2 comments:

  1. sekarang menetap di Australia, atau US? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doctor : Di Australia, tapi kadang tu ke US juga ikut husband kerja. Maksud saya, tak lah everytime dia kerja saya ikut. Tengok roster juga. Berjauhan tu dah biasa sejak dari zaman belum kahwin :) Bila i sorang kat Australia, tak boring sebab ada je jumpa kawan2 MAS yang datang time kerja :)

      Delete