Saturday 18 December 2010

Keindahan Ciptaan Nya

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Hari Ahad

Saya teruja ingin berkongsi dua gambar yang saya rakamkan secara sepontan di balkoni rumah pada minggu lalu.

Di dalam dua kejadian yang berbeza,saya dengan pantas mengambil kamera untuk merakamkan keindahan alam semulajadi ciptaan Yang Maha Berkuasa.Pertama,pemandangan selepas hujan serta ribut petir dan dalam masa yang sama matahari hampir melabuhkan tirainya pada hari itu.


Gambar kedua pula saya rakamkan selepas hujan panas sekitar jam 5petang.


Boleh saya katakan di sini,inilah pengalaman kali kedua di sepanjang hidup,saya melihat depan mata sendiri pelangi yang penuh dengan lingkarannya.Amat menakjubkan dan memang tidak terkata.Hanya gambar yang dapat menterjemahkan perasaan saya akan kejadian alam semulajadi ini.

8 comments:

  1. Awesome snap :) cannntikkkkkkkk

    ReplyDelete
  2. Ya Allah.. cantiknyaaaa... takjub rsa.. cek xpnah tgk suasana mcm tu.. ini bru dlm gmba.. belum real lagi..

    ReplyDelete
  3. Cek Intan : Ye,mmg semulajadi cantiknya.

    Cik B : Tantekkk :)

    ReplyDelete
  4. MashaAllah, sungguh lawa. Untung you all duduk apartment tinggi facing the river. Tunggu New Year's eve fireworks, it should be marvelous :)

    ~ Kakak Cranbourne ~

    ReplyDelete
  5. Kakak Cranbourne : Harap2 tak hujan :)

    ReplyDelete
  6. awesome pics!!.....cantiknyerrr mcm dlm poskad aje.......great job!



    salam
    mooeowmeow

    ReplyDelete
  7. Mooeowmeow : Mcm je,..bukan poskad pun :) TQ

    ReplyDelete