Tuesday 1 January 2013

Bunga Api 2013

Assalamualaikum w.h.t dan Selamat Tahun Baru


Sempena tahun 2013 yang baru sahaja membuka tirainya pada hari ini,maka saya kongsikan bersama para pembaca separuh daripada gambar-gambar bunga api yang saya rakamkan pada tengah malam tadi dari jam 12.00 hingga 12.12 minit pagi.


Hasil dari gambar-gambar tersebut saya rasa kurang memuaskan berbanding hasil kerja saya yang terdahulu kerana pada kali ini saya tidak menggunakan kaki kamera (tripod) dan hanya menggunakan kamera digital biasa berbanding kamera dslr.



















                                             SELAMAT DATANG 2013! :-)



4 comments:

  1. Amazing Fireworks PICS! Thanks for sharing dear!

    ReplyDelete
  2. Bee Bee : My pleasure. Happy New Year :)

    ReplyDelete
  3. So pretty!! Love them!! Shots tanpa menggunakan tripod? Amat mengkagumkan. Well done ;)

    ~KC~

    ReplyDelete
  4. KC : Tq. Yup, tak pakai tripod sebab 1 tripod dlm storage dan satu lagi tinggal di Melb rumah K.Noreen :) Tahan camera dan tangan dengan balcony rail:)

    ReplyDelete