Friday 26 August 2011

Hadiah Dari Malaysia

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Hujung Minggu

Beberapa hari lalu saya menerima bungkusan istimewa dari Malaysia yang telah dikirimkan oleh kakak sulung saya.


Kandungan di dalam bungkusan ini ialah dua pasang baju raya milik saya dan suami.Sebenarnya pada tahun ini saya tidak meminta dari keluarga untuk dikirimkan baju raya kerana kami masih mempunyai beberapa helai baju baru yang belum pernah dipakai.Disebabkan kakak menawarkan diri untuk mengirimkan kepada kami,maka kami tidak menolaknya. :-)

Saya tidak akan menunjukkan gambar baju raya tersebut buat masa ini.Tunggu sahaja pada hari lebaran nanti :-)

Di dalam bungkusan ini juga terkandung beberapa cenderahati antaranya ialah gelang manik pemberian ibu saya ketika ibu bercuti di Sabah dan juga cenderahati dari Paris dan London pemberian seorang lagi kakak saya yg baru pulang bercuti.

Terima kasih kepada semua.

3 comments: