Thursday 17 March 2016

Entri Paling Popular - Tips Melancong

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Tips melancong yang saya siarkan artikelnya secara berperingkat bermula dari awal tahun 2015 sering menjadi tumpuan pembaca. Sepanjang enam tahun saya membabitkan diri di dalam penulisan blog kembara, artikel bertajuk 'Perancangan Percutian Ke Luar Negara' telah mencatat jumlah pembaca paling tinggi. 






Sementara saya masih dalam proses menyiapkan beberapa entri baharu, anda boleh membaca tips melancong paling popular ini melalui alamat yang saya  berikan di bawah;

http://sharery.blogspot.com.au/2015/01/tips-melancong-perancangan-percutian-ke.html

Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang melancong, sila nyatakan di dalam ruangan komen dan tinggalkan alamat e-mel untuk saya membalasnya kelak. Anda juga boleh ikuti perkembangan saya melalui akaun Instagram, blog_th2010.

No comments:

Post a Comment