Thursday 11 April 2013

Bersama Penulis Novel dari Singapura

Assalamualaikum w.h.t dan Salam Sejahtera

Makan tengah hari di The Royals Cafe bersama sahabat saya dan suami yang juga penulis novel dari Singapura iaitu Ika.

Ini ialah pertemuan kali kedua saya bersama Ika setelah hampir lima tahun tidak bertemu.


Menu makan tengah hari kami ialah nasi lemak berlauk ayam masak merah, spaghetti dan mee siam
Gambar atas : Kek Hazelnut Crunch

Gambar bawah : Kek Dark Chocolate Truffles
Beralih pula ke kedai menjual ais krim yang terletak tidak jauh dari The Royals Cafe iaitu Ice Cream Chefs.
Waffle dan ais krim milo serta sea salted caramel
Terima kasih Ika kerana sudi meluangkan masa di petang Ahad bersama kami suami isteri.Sehingga kita bertemu lagi di masa akan datang :)
The Royals Cafe 
www.royalcakes.com
Upper East Coast Rd, Singapore 455209

Ice Cream Chefs
www.icecreamchefs.com

12 Jalan Kuras, Singapore 577727

520 E Coast Rd, Singapore 458965


Dua buah novel yang berunsur humor telah dihasilkan oleh Ika Madera bertajuk Jet Jonah dan Dapur Wawa.Oleh kerana saya sudah membaca kedua-dua buah novel ini,maka saya mencadangkan agar anda mendapatkan juga dan saya pasti jalan ceritanya tidak menghampakan anda.Untuk maklumat lanjut sila ke laman sesawang penerbit novel tersebut iaitu di , www.jemariseni.com

1 comment: